FAQ

Hvordan køber jeg et forløb?

Du går ind under den disciplin som du gerne vil trænes i, og så finder du det forløb som passer til dig eller den som skal have det. Du ligger det i indkøbskurven og går til betaling.

Hvis du skal bruge den som gave kan du vælge at få den sendt i en flot gaveæske,eller får du bare dit aktiveringsnummer tilsendt i en mail.

Hvordan foregår levering?

Når du har bestilt dit forløb/gaveæske vil du i løbet af 2-4 dage modtage den med coolrunner.dk. Hvis du ikke har modtaget noget efter 4 dage så skriv en mail til: info@sportztime.dk.

Hvis du har bestilt dit forløb pr. e-mail, så modtager du i løbet af kort tid efter bestilling en e-mail med aktiveringsnummer. Dette kan eventuelt printes ud og gemmes til aktivering.

Hvordan aktiverer jeg en træner?

Når du har modtaget et aktiveringsnummer så går du ind på www.sportztime.dk og klikker på "trænere".

Der finder du alle vores trænere, og når du har fundet den træner du gerne vil have, så skriver du til ham/hende direkte

. I aftaler så et tidspunkt for afholdelse af timer og træneren får derefter dit aktiveringsnummer. Så er dit forløb igang!

Hvordan aktiverer jeg en eSport træning?

Du går på www.sportztime.dk, og klikker på "discipliner" og derefter "eSport" og "Træningssteder". Der kan du se alle de lokationer hvor vores træninger foregår og hvilke datoer.

Når du har fundet et sted og en dato så skriver du en mail til: info@sportztime.dk med dit aktiveringsnummer. og så får du en bekræftelse på at vi har fået din booking.

Mit aktiveringsnummer virker ikke, siger træneren?

Hvis dit aktiveringsnummer ikke virker så skriver du en mail til: info@sportztime.dk. Så kigger vi på det med det samme.

Den træner jeg vil have, har ingen ledige tider?

Vi har ingen kontrol over vores træners kalender. En SPORTZTIME kunde indgår på lige fod med andre kunder, men vores trænere er meget attraktive, og kan derfor havde perioder med travlhed.

Hvis du vil have en bestemt træner så må man vente til de har en ledig tid eller også må man vælge en af vores andre fremragende trænere.

Der er ingen træner der hvor jeg bor, hvad gør jeg?

Vores trænere er udvalgt efter primært kvalitet. Vi ved godt vi ikke er geografisk landsdækkende, men vi arbejder konstant på at ansætte nye trænere. Men det kræver at de har den kvalitet som vi kræver.

Hvis du har spørgsmål omkring dette, så skriv os en e-mail på: info@sportztime.dk

Kan jeg bytte mit forløb til et andet?

Ja du kan godt bytte dit forløb hvis du hellere vil have et andet.

Du skriver bare til: info@sportztime.dk så finder vi ud af det. Dog kan man ikke få pengene tilbage.

 

 

Kontakt

SPORTZTIME ApS
Rosenlunden 6
9320 Hjallerup

+ 45 7070 7829
info@sportztime.dk

CVR: 38395599

Brug for hjælp?

Vi svarer alle mails indenfor 24 timer.

FAQ

 

 

 

SPORTZTIME

Om os

Bliv træner

Handelsbetingelser

Partnere